(Android) Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game ääretön avaimet hakkerointi
Feb 21, 2022 13:46:28 GMT 7
Post by salsohamsasubt on Feb 21, 2022 13:46:28 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ääretön avaimet hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game 2022 version ▞▞▞
Hyvä peli... antaisi enemmän tähtiä, mutta se pettää, koska se tarvitsee jalokiviä jatkuvasti päivittääkseen, älä edes anna sinulle kourallisen päivittäistä bonusta! Se on vain rahaa rahaa rahaa tässä pelissä!
erittäin koukuttava, olen pelannut tätä peliä viikon peräkkäin, enkä näytä voivan lopettaa. Ainoa valitukseni on, että toivon, että jalokivien hankkiminen tai päivitysten tekeminen vain kolikoilla olisi helpompaa. Päivittääkseni tarvitsen kolikoita ja jalokiviä, en voi edetä pelissä ilman päivityksiä
Hauskaa.Hauskaa.Hauskaa. Täytteitä ei voi poistaa. Lisäksi.....haluan voittaa lisää helmiä ilmaiseksi.....korjaa se. Rakastan myös naputusta... loistavaa!!!! Mahtava peli!!!
Kitchen Craze: Free Cooking Games & kitchen Game கேஷுவல் ttd
En pidä tilausten uudesta ulkoasusta. En ymmärrä mitä täytteitä niissä pitäisi olla.
Pidin tästä pelistä aluksi, koska rakastan haastavia ruoanlaittopelejä. Mitä en välittänyt, olivat kaikki jalokivet, joita tarvittiin edistymiseen varsinkin kolmannessa ravintolassa. Pelasin sitä edelleen, mutta nyt olen vihainen. Vietin juuri PALJON aikaa haasteiden suorittamiseen saadakseni jalokivet, joita tarvitsin kahteen päivitykseen. Sain vihdoin 24 jalokivet (tarvitsin 23), ostin ensimmäisen päivityksen ja jalokivini putosivat kuuteen sen sijaan, että olisin jättänyt toista päivitystä varten tarvitsemani 16. Olin hämmästynyt!! Miksi saada minut työskentelemään niin kovasti saadakseen jalokivet vain varastaakseni ne minulta takaisin?! #turhautunut 😡
Kitchen Craze: Demam game memasak yang gila-gilaan Santai nokz
Olen samaa mieltä, on vaikea ansaita tarpeeksi helmiä päivityksiä varten, mutta jos pelaat tasoja tarpeeksi pitkään ja siten päivittäisiä haasteita, voit lopulta läpäistä ne. Suurin ongelmani ja syy, miksi annoin tälle niin vähän tähtiä, on se, että siellä oli 2 uutta tasoa. Minulla oli vielä yksi tähti ansaittavana pelatakseni seuraavalla tasolla, ja kirjaudun sisään tänään ja 2 uusinta tasoa ovat nyt poissa. Vietin niin paljon aikaa Spicy Kabob -tason läpäisemiseen, ja nyt se on vain poissa. Aikani hukkaan.
Aluksi hauska peli, jäät jumissa, koska tarvitset monta timanttia voittaaksesi seuraavan haasteen. Toinen epäonnistunut ruoanlaittopeli....
Erittäin hauska! haastavaa ja tyydyttävää. Pelin päivitykset tekevät siitä entistä paremman!!!! Rakastan naputusta astioiden ja ainesosien liukumisen sijaan!
Huono Peli. Kehittäjät loivat tasoja, joita et voi mitenkään suorittaa. Seuraavat ovat ainoa tapa ohittaa jo mainitut tasot: (1) Käytä vihreitä helmiä pelin alussa, joita käytetään erityisiin päivityksiin (2) Keittiön päivitykset (2 paistinpannua hampurilaisia varten jne.) ovat todella ylihinnoiteltuja ( 3) Aikarajaa joillakin tasoilla on kirjaimellisesti mahdotonta ylittää, ellet käytä vihreitä helmiä tason läpäisemiseen. Kaiken kaikkiaan en pidä siitä, että minua kiusataan pelaamaan peliä. älä asenna
Se ei ole mukavaa, koska et voi ansaita helmiä helposti, joten et voi edetä seuraavaan vaiheeseen, mikä saa sinut juuttumaan kuin minä kuukausiksi yhdellä lavalla, mikä pakottaa sinut ostamaan niitä.
Hauska lasten ravintola peli👍
Liikaa mainoksia!!!! Se on naurettavaa. Jokaisen tason jälkeen on mainos! Jotka eivät anna sinulle helmiä. Tarvitset jalokiviä päivittääksesi. Ilman niistä maksamista on lähes mahdotonta päivittää, mikä saa sinut epäonnistumaan tasolla. Voit ehkä katsoa mainoksia saadaksesi 5 helmiä päivässä.
mahtava peli!❤
Aluksi se oli hämmästyttävää. saavutin 167 tason, mutta nyt siitä on tullut niin tylsää, koska en voi ostaa jalokiviä, jokainen päivitys tarvitsee jalokivet. Pelaa uudestaan ja uudestaan, mutta nyt olen kyllästynyt tähän peliin, nyt aion poistaa asennuksen se...hei en ole tyytyväinen peliin.😏😔
okei 👍
Ajattelin nauttivani tästä pelistä, mutta joka kerta kun yritän katsoa videon ansaitakseni ilmaisia helmiä, se ei avaa linkkiä. Eli elämien odottaminen kestää liian kauan. Ei vaivan arvoista. Olen käyttänyt liikaa jalokiviä, joista minun oli maksettava. Poistettu
Nautittavaa, mutta... Siinä sanotaan, että katso video ilmaisista helmistä, arvaa mitä? Olen katsonut useita, jotka eivät koskaan saaneet yhtään helmiä.
Peli on tiukka...MUTTA helmiä on vaikea saada ilmaiseksi. Pyytää jatkuvasti ulos taskustasi jatkaaksesi pelaamista vapaasti.
peli on hidasta ja yrittää päivittää Google Playhin jokaisen toiminnon jälkeen. Muut pelit yrittävät kirjautua Google Playhin vain heti alussa, eivät jokaisen vaiheen jälkeen. Poistetaan
KORJAA!!! Minä rakastan tätä peliä. Pääsin rikkaaseen ja kermaiseen ravintolaan maksamatta mistään, vain kärsivällisyyttä ja strategista timanttejani käyttämistä. Rakasta jokapäiväistä päivittäistä harjoittelua saadaksesi timantteja ja harjoitellaksesi itserakkautta. Mutta nyt sovellus ei edes aukea. Olen yrittänyt poistaa ja asentaa uudelleen. Pakota pysäytys jne. Napsautan sitä ja se toimii kuin se latautuu ja sulkeutuu sitten kokonaan ja takaisin sovellusnäyttöön. Ole hyvä ja korjaa!!!
Toistaiseksi olen todella nauttinut tästä pelistä... Päivitän, kun minulla on ollut mahdollisuus pelata vähän pidempään... Päivitys :hieman pelin jälkeen.. Peli on hauska, mutta se ei anna ilmaista helmiä tai elämää, kuten luvattiin katsoa videoita... Siksi olen alentanut aikaisempaa luokitusta ja aion poistaa...
Pidin tästä pelistä, mutta sen kolmannen päivityksen jälkeen en enää löydä pelistä iloa. Rahan siirtäminen kuten ennen kuin teit, vaikeuttaa päivittämistä seuraavaan ravintolaan. Otin sen pois puhelimestani ja löysin toisen pelin tilalle.
Se on hauska peli, mutta enemmän vaihtoehtoja edetä kuin helmiä olisi mukavaa.
Peli nykii kokoajan
Se ei ole ollenkaan sitä mitä odotin sen olevan. Siinä on pari hauskaa tasoa, mutta sitten kun pääset vaikeammille tasoille, sitä on erittäin vaikea suorittaa. He odottavat nopeampaa ruokapalvelua.Olisin säilyttänyt tämän pelin, jos he eivät olisi niin tarpeessa.
Aloitin juuri tämän pelin pelaamisen. Aluksi nautin siitä. Meni donitsikaupan läpi ja jatkoi kalakauppaan. Ainoa asia, josta en tällä hetkellä pidä, on se, että yhdessä kaupassa ei ole montaa tasoa pelattavaa, ja lisäksi toisin kuin ansaitsemani timantit, jotka siirrän toiseen kauppaan, rahat (kolikot) eivät... Hinnat nousevat, joten se on Kestää paljon kauemmin ansaita enemmän päivityksestä vaaditulla summalla. Ole hyvä ja lisää tämä kiinnitys, että raha liikkuu aivan kuten timantit.
Minulla oli hauskaa pelata peliä, mutta se on niin kannattavaa pelata toisen ravintolan jälkeen. Sinun on päivitettävä kaikki jalokivillä, jotka sinun on ostettava tai katsottava mainoksia. Et ansaitse tarpeeksi tällä tavalla, joten sinun on ostettava jalokivet. Loistava peli ja vielä isompi palkkamuuri.
Hauska peli, mutta peli on hyvin riippuvainen timanteista, ja toinen kahdesta tavasta ansaita niitä ei toimi. Päädyt katsomaan paljon mainoksia ilman timanttikauppaa.
Pidän pelistä, asia on se, että: ENSIMMÄINEN - en pidä siitä, kuinka kauan asiakkailla kestää kävellä pöydän toiselta puolelta toiselle päähän tilatakseen... etkö voi parantaa sitä?? Eivätkö he voi vain kävellä sisään ja vain seisoa ja tilata niin nopeasti kuin pystyvät sen sijaan, että he kävelisivät toisen pöydän luo ja tilaavat?? TOINEN - Sinun on parempi parantaa boost-juttua, koska boost-aika vain loppuu niin nopeasti .... GOSH #DoImproveOnThatOK.. Tai muuten poistan pelin!😡😠
Rakastan tätä peliä ehdottomasti! Olen kuitenkin melkein lopettanut pizzasalon ja sen pelaaminen on nyt aivan liian vaikeaa.. älkää ymmärtäkö minua väärin, en pidä helpoista tasoista, nautin haasteesta, mutta se on aivan liian vaikeaa! Olen kokeillut tasoja yhä uudelleen ja uudelleen yrittäen arvata, mitä pizzatäytteitä vihreiden paprikan alla on (koska se on ainoa täyte, jonka näen alla olevan täytteen alla, on puhdasta arvailua!) Joten minun oli lopetettava.. Olen nyt etsimässä peli josta pidän yhtä paljon kuin tästäkin..
Ärsyttävää... Varusteiden päivittäminen maksaa monille jalokiville, ja joitakin tasoja on lähes mahdotonta ohittaa.
Se on erittäin huono peli. Kun se on ladattu, avaat pelin ja se asettaa sinulle 0 prosenttia ja kestää niin paljon aikaa ja sitten puhelimesi on kuollut. Ja jos voisin antaa sille puolen tähden, niin antaisin, mutta en pystyisi.😒😧
Kitchen Craze ruoanlaitto on erittäin hauska peli. Hampurilaiset valmistuvat niin nopeasti. Mehukkaiden hampurilaisten päälle tulee laittaa paljon aineksia. Tämä on hyvä ruoanlaittopeli! Kokeile!!
Mr Autofire 액션 oyb
oli hienoa, kunnes et voinut päivittää mitään ilman timantteja. jotka sinun on ostettava saavuttaaksesi minkäänlaista edistystä. pilaa pelin.
Kitchen Craze: Free Cooking Games & kitchen Game கேஷுவல் ikpk
Kitchen Craze: Free Cooking Games & kitchen Game Pro příležitostné hráče hcg
Rakastan todella tätä peliä, se on niin mahtava kiitos niin paljon rakastan todella peliäsi, pidä se ajan tasalla ja pidä se onnelliseksi Rakastan sitä, mitä olet lisännyt tähän mennessä, jatka tulemista kiitos Connie